A közösségi hálózati oldalakat hatékonyan használó kisvállalkozások tulajdonosai hatékony módon hirdethetik vállalkozásaikat. A Facebook üzleti oldal az egyik legjobb módja annak, hogy kapcsolatba lépj az ügyfelekkel, és megépítsd a következőket a vállalata számára.
1. Tudj meg többet célközönségedről
A Facebook üzleti oldala lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt a célközönséggel. Gondolj rá mint folyamatos fókuszcsoportra. A rajongóid ott vannak, mert tisztában vannak a cégeddel és többet akarnak megtudni. Noha valószínűleg arra számítanak, hogy hasznos információkat kapnak a Facebook-oldaláról, részvételük során hasznos információkat is gyűjthetsz tőlük.
A Facebook Insights hasznos információkat nyújt rajongóidról és az oldaladon zajló interakciókról. Mint a célpiac mikrokozmosza, a Facebook rajongói sokat elmondhatnak neked arról, mit akarnak interakcióik, megjegyzéseik és visszajelzéseik révén.
2. Tedd emberibbé a céged
A társadalmi kapcsolatok és a valódi kommunikáció a közösségi média szerves részei, és a Facebook lehetőséget ad arra, hogy arcát, nevét és személyiségét csatolja márkájához. Noha a Facebook-oldal képviselheti a vállalatot, ezenkívül megmutathatja vállalkozásának emberi oldalát.
Még akkor is, ha automatizálod a közösségi média tevékenységeidet, valamennyi emberi interakció kell ezzel is növelve a céged imázsát.
3. Építs egy közösséget
A Facebook üzleti oldalai kiválóan alkalmasak az ügyfelek, a potenciális ügyfelek és a rajongók összegyűjtésére, hogy véleményezzék, megosszák véleményüket, hangot adjanak, és visszajelzéseket tegyenek a márkánkkal kapcsolatban. Számos módon felépíthet egy közösséget a Facebook oldalán, többek között:
– Hasznos, releváns és érdekes linkek közzététele
– A rajongók felkérése, hogy tegyék meg észrevételeiket
– Versenyek és promóciók szervezése
– Ösztönző tevékenységeket kínál az oldalon
– Ha a vállalkozása számára létrehozott Facebook oldal sikeresen összehozza az embereket, hűséges követő tábort gyűjthetsz össze, amely egy idő utána már magától fog növekedni.
4. A versenytársaidnak már van
Csinálni valamit egyszerűen azért, mert a versenytársa csinálja, nem elég jó ok. A közösségi média vonatkozásában azonban a Facebook oldal hiánya vagy más közösségi platformokon való megjelenés hiánya komoly hátrányba hozhat téged versenytársaiddal szemben. Főleg ha a versenytársad jól ki tudja használni a közösségi média által nyújtott lehetőségeket. Tehát tétlenkedj, minél hamarabb hozd létre a saját közösségi platformjaidat.
5. Lépj kapcsolatba az ügyfeleiddel nap mint nap
A Facebookon élő emberek többsége minden nap ellátogat a webhelyre, így a rendszeres állapotfrissítések, a megosztott linkek és videók, valamint egyéb információk lehetőséget nyújtanak arra, hogy naponta kapcsolatba lépj az ügyfelekkel. 2019-ig 2,4 milliárd aktív Facebook-felhasználó van, és egyre több fogyasztó használja fel az oldalt termékekre, szolgáltatásokra és márkákra a mindennapi problémáik megoldására. A Facebook és más közösségi hálózatok megkönnyítik a potenciális ügyfelek megtalálását. És amikor megteszik, gyakran nagyobb valószínűséggel emlékeznek a márkára, és megosztják azt a saját ismerőseik között.
Tehát egy Facebook oldal a te vállalkozásod számára hatékony módja lehet annak, hogy kibővítsd elérhetőségét és növeld vállalkozásod online ismertségét.